995 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Leveres nypolert
Høy kvalitet
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Leveres nypolert | Høy kvalitet | Rask levering

Kundestøtte og retur

Utvidet bytterett i julen

Vi vet det kan være vanskelig å treffe blink med julegaver. Vi bytter gjerne alle julegaver frem til 10 januar. Ta kontakt med oss på epost eller telefon, så sender vi en returseddel til deg. 

E-post: post@kistebunn.no

Telefon: 958 11 529 (0900-16:00)

 

Angrerett

Du kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Du må gi oss melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, de foreskrevne opplysninger om angreretten og angrerettsskjema er mottatt. 

Angrerettskjema blir alltid sendt pr. e-post sammen med ordrebekreftelsen. Meldingen fra deg til oss om bruk av angreretten bør være skriftlig (e-post, telefaks eller brev), og den må inneholde opplysninger om hvordan du vil returnere varen til oss. 

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Vi er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen til deg innen 14 dager fra den dag vi mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til vår rådighet.  Du kan undersøke produktet før du angrer på kjøpet. Varen må likevel leveres tilbake til oss i samme stand og mengde som den var i da du mottok den. Du må sende varen tilbake til oss i originalemballasjen.

Varen sendes til: Kistebunn, Østre gate 21, 2317 Hamar

Les mer om lov om angrerett her: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27


Reklamasjon

Ved reklamasjon må produktet sendes i retur til oss. Dersom reklamasjonen godkjennes og du ønsker pengene tilbake, vennligst oppgi ditt kontonummer.

Vi trenger følgende informasjon sendt per mail til post@kistebunn.no:

- Ordrenummer og kjøpsdato

- Reklamasjonsårsak

- Bilde av feilen

Se også http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon for mer info angående reklamasjon.

Ved reklamasjon vil vi sende deg en returseddel. Returseddelen må du feste på pakken du skal returnere. Lever så pakken til samme utleveringssted som du hentet ut pakken. Oppgi i mailen til oss om du ønsker ny vare eller pengene igjen. 

For å få godkjent retur må alltid varen være ubrukt og i original emballasje

Les mer om kjøpsloven her: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-27


Feillevering

Hvis varen du mottar ikke stemmer overens med pakkseddel/faktura kan du sende en epost til post@kistebunn.no der du oppgir kundenr, ordrenr og en beskrivelse av hva som er feil. Vi vil deretter finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.


Undersøkelse av varen

Når du mottar varen, skal du undersøke om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må du melde fra til oss innen 7 dager.