995 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Leveres nypolert
Høy kvalitet
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Leveres nypolert | Høy kvalitet | Rask levering

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent 09-17 Ring oss på 958 11 529
Chat
Åpent 09-17

Ofte stilte spørsmål

Frakt

Hvordan pakkes min ordre? Alle sendinger pakkes i klimanøytrale brune pappesker. For å spare miljøet og penger er det ingen logo eller merking på tape eller på eskene. Som avsender står SB transport. Alt sølvbestikk leveres i syrefrie plastlommer. 
Hva koster frakt? Vi har gratis frakt i postkassen eller til hentested på alle bestillinger over 995 kroner. For bestillinger under 995 kroner kan du velge Pakke i postkassen til 79 kroner dersom verdien er under 995 kroner, eller pakke til hentested til 99 kroner.
Hvilke leveringsalternativ har jeg?

Pakke i postkassen: Sendinger som er små sendes rett i din postkasse. Du får varsel på din mobil og e-post når når den er levert. Sendingen er forsikret

Pakke til hentested: Sendingen kan spores, og du får hentemelding når pakken kan hentes. Pakken må hentes på postkontor, post i butikk eller pakkeboks. Sendingen er forsikret. 

Pakke levert hjem: Pakken leveres på døren mellom 17:00 og 21:00 på hverdager. Du får varsel samme dag som levering. Dersom du ikke er hjemme, vil pakken kunne hentes på nærmeste postkontor eller post i butikk dagen etter. Alle slike sendinger er forsikret.

Hvordan blir jeg varslet om at pakken min har kommet? Som kunde får du automatisk varsel på epost og sms når pakken blir sendt fra lager, og når den er klar til å hentes. Dersom du har bestilt hjemlevering får du SMS dagen for utlevering, og sjåføren ringer når han/hun er på vei.
Hvordan kan jeg spore ordren min?

For alle sendinger vil du få sporingsnummer på sms og epost slik at du kan spore sendingen på posten.no, eller postens app.

Garanti og reklamasjon

Hva kan jeg forvente når jeg bestiller brukt sølv? Vi garanterer at ingen varer som selges på Kistebunn er graverte eller har annen form for merking eller skader. Normal bruksslitasje må påregnes. Vi garanterer at alle varer poleres av gullsmed før sending og at de pakkes på en slik måte at de ikke skades under sending.
Hva om jeg ikke blir fornøyd? Vi garanterer at dersom du ikke er fornøyd med produktene kan du returnere og få ny vare eller pengene tilbake. Lov om angrerett gjelder også for brukte varer.
Varen jeg mottok stod ikke til forveningene, må jeg betale for retur? Ved reklamasjon på feil eller mangler ved varen betaler du selvfølgelig ikke noe for returen. Knips et bilde av problemet og send til oss, så hjelper vi deg!
Hvordan får jeg tilbake pengene når jeg reklamerer på en vare? Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler.

Retur

Jeg angrer meg og vil benytte angreretten, hvordan går jeg frem? Da fyller du ut angreskjema du fikk med ordren din, og sender varen tilbake til oss. Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør dette skriftlig. Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet.
Jeg ombestemte meg, hva koster det å sende varen i retur? Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for frakt.
Hvordan får jeg tilbake pengene når jeg angrer på et kjøp? Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler.

Betaling

Hvilke betalingsalternativer har jeg når jeg handler hos dere?

Klarna Kortbetaling

Hos Kistebunn kan du betale med VISA og Mastercard. Det er ingen gebyrer hos oss ved kortbetaling. Vi bruker Klarna som leverandør, en av verdens største og sikreste betalingsformidlere.

Klarna Faktura og delbetaling

Med Klarna kan du utsette betalingen i 14 dager med Klarna Faktura, eller du kan velge Klarna delbetaling og betale ned slik du ønsker. Det er kostnadsfritt å utsette betalingen 14 dager. 

Vipps

Vipps har raskt blitt en av norgest største betalingsformidlere, og du kan enkelt betale med vipps i kassen. 

Er det trygt å handle på kistebunn.no?

Absolutt. Alle person/kortopplysninger som legges inn på kistebunn.no er kryptert. I nettleserlinjen vil du kunne se dette med en grønn hengelås, samt teksten "Sikker" også i grønt.

Alle utsendinger er også selvfølgelig forsikret.